Vaken nurå!

Nu ee man vaken och är fett trött asså! Nu år jag faan as bra har nt nån feber elr ee onormalt varm elr fryser, är faan nästan as bra jue. Men idag så kanske jag ska va me Josef och Patrik om jag kan/får för pappa för vi skulle ha gäster ikväll! Johan,Elin och Ella kommer ikväll och äter hos oss, och dom ska la antagligen se på den jävla tråkiga melodifestivalen elr nått!!! Men just nu ee det faan chill för nu ee nt pappa elr Sabina hemma för dom ee och handlar så nu har jag ingen som tjatar på mej om att jag ska äta frukost elr klä på mej,men man har jue Matilda hemma som tjatar på mej men jag skiter la i va hon sejer hon lyssnar aldrig på mej så varför skulle jag det på henne? Men tror faan jag ska äta nu men bloggar mer sen, Puss Puss

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback