Studiedag!

Nu har jag vaknat, men Lisa ligger och sover som en liten gris! Men förstår henne asså, vi gick jue och la oss typ halv 5 elr nått. Men det var för att vi cama me Isak och Josef hela natten/tidig morron. Men det var kul hihi, för jag tog masser bilder på dom gulliga pojlarna xD Me jag orkade nt blogga inatt elr vad man sejer för hade fulltupp asså + att jag orkade nt hihi. Men tillslut blev det att det var bara jag och Josef som pratade för Isak sov och Lisa va jävligt trött så hon satt me si dator och höll på. Men nu så ligger jag i sängen och chillar och lyssnar på musik + att jag gosar me Simba. HIHI men nu väntar jag på att Lisa ska vakna men får la väcka henne snart för ee fett hungrig asså! Men ska lägga ut nåra bilder jag tog på Isak och Josef nu så, Puss Puss
 
 
Så jäkla söta så det finns nt asså!!!

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback