Kallt som faan!

Hej Hej! Kon typ nyss hem efter att ha varit ute me dom bästa (Frida,Lisa,Lollan) + min älskling,Patrik,Otto!
Men först va jag me Frida för vi hade bestämt me Lisa och Lollan men dom kom typ vid 9! Innan det så va vi me Hanna och Otto men Hanna skulle hem efter typ 5 min så va vi me Otto sen gick vi runt sen drog vi in på Ica igen och då var Philip och Oscar där sen typ 5 min efter så kommer Josef och Patrik så gick vi och typ väntade på Lollan och Lisa sen så typ gick dom 5 mupparna och ja bah BITCH PLEAS men sen kom Lisa och Lollan så drog vi te isen och va där sen så kom Josef,Patrik,Otto dit och man bah ehe muppar??? Sen så började alla undra om jag var sur man bah ne jag VAR inte sur men nu blev jag det när ni frågade!!!!!!!!!!!!
Hatra när killar frågar om man ee sur elr har mens när man äns inte ee/har det asså FUCK då blir man sur......
Sen så var jag jue dock sur xDD För att det känns som om han skäms/hatar mej så då vart jag sur men det gjorde han nt sa han! Hoppas det men jag tror på han för han ee min älskade! Så skulle jag hem och Frida skulle oxå hem så vi sprang upp för den långa backen sen så stannar Frida och skrattar och jag bah spring dåe tjockis så kollar jag åt höger då kommer Philip och Oscaar opch går där då börjar jag och asgarva jag me sen fortsatte vi och springa ända upp sen gick vi sen sprang vi ner för backen me sen så sa vi hejdå och kramades sen sprang jag hem  för ville nt komma försent för då skulle jag nt få en iphone men jag kom nt försent YEHE! Men det var nog på sekunden!!! HAHAHA xD Och nu så sitter jag under mitt täcke och fryser + att jag prata me Frida i skype och Sabina vame förut men hon skulle se på film och det ska jag nog oxå göra tror jag så bloggar la senare elr imörra får se! Puss Puss!
 
 
 
Här sitter jag och Simba och mysre fett!!!

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback