Alva Eriksson du gjorde min dag idag!

Alva Eriksson du gjorde faan hela min dag idag! Älskar dej ! Du började skriva te mej helt random och började fårga vilka mina favorit chips va och jag svara dill och du sejer jaggillar grill och då sejer jag ja me asså! Sen sejer du faan vad sugen jag blev på chips och choklad nu asså och ja bah åhåhå faan tare jag me! Sen helt plötsligt skriver du öhö kom ut och jag går ut och så står du där utan för mitt hus med en påse i din hand och i påsen ligger det en dillchips påse en mjölkchoklad och en tidning till mej!!!!! Alva du är faan bäst att du gör en sån härn sak bara lire random faan jag blir så jävla glad asså faaan vadjag älskar dej! Btw tack för allt Alva detvar fett kul idag tack för att du kom förbi och va en liten stund me mej för det gjorde min dag !!! Alva du kommer ALLTID finnas i mitt hjärta älskling varesej du vill elr nt, kommer stödja dej till 1000 vad du än gör det ska du bara veta Älskar dej Alva Ida Elisabeth Eriksson!!<3
 
 
Älskar dej bara så du vet det!! <333

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback