Skit!

Jaha nu ee man vaken med 39.4 graders feber. Asså känner att det ee jue sååå "kul" asså -.-'' Men som tur ee kan jag jue sova ordentligt för har sovit ända tills nu. Men fy faan asså fryser typ hela tiden sen ena sekunden så fryser jag som en idiot, men i ansiktet ee jag varm HELA tiden och får faan panik + att alla i min familj ee sjuka och har samma skit. Så Johan var nere på vårdcentralen och kollade upp om det bara var en förkylning men dom sa att det kan va ett virus som vi har fått som man får sen går det över sen kommer den tillbaka och håller på så, så hela familjen ska nog ner till vårdcentralen imorron och ta blodprov och får medicin för det sa mamma. Men det som ee jobbigast ee att jag fick det oxå!!!!!! Men det ee nog bäst att jag oxå får det nå så jag får medicin ja me. Men nu ska jag sepå film och äta glass. Puss Puss

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback