Jurassic Park

Har nyss ätit frukost och tat lite hostmedicin. Så nu ligger jag och fryser och äter glass och glor på Jurassic Park som jag har sett typ 100 gånger innan elr nått hehe. Men ska nog kanske te skolan i morron men vi får la se hur jag mår dåe elr om jag har feber. Har fett trök nu asså + att jag kan nt somna heller och jag som ee så jävla trött asså fy faan. Btw frågade mamma om on kunde köpa choklad pudding te mej och hon sa aa men senare i så fall så snart blire choklad pudding dåe. Jag skulle jue åkt ner till vårdcentralen idag men dom hade ingen tid så vi ska åka nån annan dag och kolla upp skite!! Om nån ee så gullig och vill snacka skype me mej sen kanske så kan ni bara seja te för har fett trök asså! Men nu ska jag fortsätta att se på Jurassic Park, Puss Puss!

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback