13:47

Godmorron på er! Har precis vaknat och som tur va har min feber gått ner till 38.2. Såå jävla gött, men bara för det har jag fått kramp i magen/ svullen hals efter jag har hostat så mycket. HAHA ee sååå sugen efter godis asså men jag som ee ett jäkla fetto åt jue upp allt typ direkt för att jag var såååå fucking godis sugen dåe men jaja det kan man jue nt göra nått åt precis! HAHA elr kan man sno Matildas godis som hon nt ens har rört den lilla muppen. Ee fortfarande fett trött så ska nog slå på en film så somnar jag säkert Och nu vaknar min Little Darling (Saga) med. Kallar Saga för Little Darling för att hon ee det min Lilla Älskling! Men jag bloggar la mer sen om jag nt somnar men det tror jag nt men ifall att Puss Puss!

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback