Göttttttt (Y)

Hej Hej ! Idag har jag varit mee Matilda och Frida och vi har varit lite muppiga som vanligt xD Förs går vi in på ica åå köper energidryck åå sen går vi ut åå då får jag damp åå hoppar runt åå såå tar jag Fridas energidryck för hon ville inte ha mer såå då har jag druckit 1½ Sen får jag ½ Matildas xubi åå så knögla jag i hop burkarna åå slänger iväg dom xD SMART ASSET MY PANTAR INTE BURKAR :) Hhahah tycker faan att jag skulle blivit kille egentligen xDD Sen går vi runt på "stan" ååå glor lite sen gick vi tee Didriks kompid hus åå ropa på dom men dom var ju såå tråkiga såå dom kom inte -.-'' Sen gick vi te ica igen åå då så köpte Frida en cocacola som jag spilde ut över hela golvetpå ica såå vi springer ut fort som faan åå jag får damp enu en gång. Såå tröffar vi Iva,Alva,Alma och Cajsa åå står åå pratar mee dom åå så går Matilda hem åå då såå gick alla in på könsum åå sen dra alla te ica sen såå sticker dom 4 mupparna hem åå då såå blir jag och Frida forever alon såå vi fick för oss att sola solarium såå då går vi in och gör det ee det var hur skjönt som helst!!!!! Sen när vigår ut såå står det 3 snygga killar åå dom sejer hej åå vi blir rädda som faan åå då sejer dom blev ni rädda ?? Vi bara aa det blev vi åå då sejer dom hejdå på er! Hhahaha åå då såå ass garvar jag åå Frida som faan !! Sen får jag lite sms aven person som frågar vad jag gör åå då sejer jag vad jag gör åå så sejer han nee då var det inget. Sen såå drar Frida och jag hem åå så så smsar jag den muppen åådå så går jag mee han hem åå sen såå sätter vi oss ner å prata lite som jag behövde specielt mee han asså! Sen så går jag och äter åå duschar. Ååå nu prata jag mee Frida gullet <333333333

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback