SLEPING TIME! <3

Hej Hej! Nu sitter jag imin säng åå fryser som faan åå så ee jag trött me för jag somnade i skype igår när jag pratade me Frida! Men Frida du får förlåta mej för det<3 Hihihihhi! Meen i dag ska jag nog ta det lungt men ska sola solarium åå va me Minna och me Patrik,Jim och Fredrik!  Så ska jue Lisa sova hos mej å så ska vi spela Hugo på våra datorer åå ha det jävligt kuul i kväll i allafall ! Fresten ee det såå jävla kalt me fryser faaaan hela tiden jue det suger rööööv! Men ligger i min säng under täcket me datorn på magen å lusnar på musik med högsta volymen så att jag inte ska somna hihih! Men ja i gåår hade jag det riktigt kul mee mina vänner! Men jag skulle träffa Tom och Matilde i går åå dåe va jag me Natta,Lisa,Iva oc Alva innan så gick jag te station me Matilda och Lisa smsade mej helatiden och frågade vad jag gjorde och allt och jag svaratde så snällt såe men det började bli tröttsamt! Sen kommer Tom me tåget åå vi börjar gå ner för trappan å helt plötsligt ser jag ett huvud som jag känner igen men det försvinner jävligt snabt! Jag går bakom och kollar å där står alla mina kompisar som 4 mongolider som har fölt efter mej och jag får damp pådom ! Hhaahahh det var faan fett kul <333333333  Puss Puss!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hihih joww <33
 

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback