Skype jaow ! ;P

Hej Hej !  Nu så sitter jag i skype och klagar på mitt liv och så mår jag skit! Jag orkar inte låtsas längre för jag ee trött på det nu,  vetifaan hur jag ska göra? Men idag har det vart en slöar dag för mej! Vi hade elevens val idag i skolan och jag valde Julsång och Power Point. Det sög på Julsången för jag var så fucking hes och hostar så mycket så jag kunde faan inte sjunga. Jaa och på Power Point saken gick ju sådär för det sög jue oxå mendet va jue chill jue!! Hihih ;DDDD Ja men asså jag mår faan inte bra asså ee så fucking förkyld å allt nu men jaa så kan det va. Idag har jag vart me Frida och vi har inte gjort ett skit för faan!! Varken jag elr hon orkade. Och så ee jag en slampa me har jag kommit påe så jaa alla killar/tjejer som sejer såå har rätt såe ja skit samma! Men jaa jag hatar bara mitt liv just nu s
åe... jaa det var det!
 
Puss Puss! Här kommer lite bilder nu dåe! (men mobbas inte jag har inget smink)
 
 

 
 
 
 

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback