Såå Fucing Trött På Detta!!

Hej Hej! Nu ee jag så fucking trött på mitt liv just nu det ee bara skit hela tiden asså FUCK THIS SHIT!
Nu skiter jag i det här skiten för jag orkar inte det här mer! BTW nu ska jag berätta att Alva och Lisa sov hos mej i dag det har faan varit feet nice jue! Lisa somnade vid 3 , Alva deckade vid 4 havl 5 jag därimot satt och skypa mee random killar som var fett gulliga och snälla :DDD Jag somnade typ vid halv 6 HIHIHIH! Men Alva och jag hadde jue kul elr hur Alva? :DDDDDD
Hhahaha men på dan så var jag mee Patrik,Josef,Allan,Jim och Fredrik det var fett nice lixom! Sen så gjorde vi lite saker som var riktigt kul. Alva jag och Lisa var riktiga bad ass jue hahahahah! Jaaa man kan seja att vi var såå fucking roliga i går. Och så har man solat mee :DD Såå gött asså, ee rätt så brun men jag måste komma ihåg att inte sola men vanliga troser!! Har värsta fula randen lixom! Men nu ska man sova se om man mår bättre i morron!
Puss Puss!
 
 

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback