Godmorrgon på er !

Hej Hej ! Idag ee det fredag!!!!!!!!!!!! Hihihidet kommer bli jätte bra idag för Natta och Amanda ska sova över hos mej idag, åå så tror jag att Josef och Tom skulle va me men jag ee inte säker men vi får la se!  Det kommer bli jätte kul hoppas jag, vi ska sovai min källare hos mamma så ja det ee lite läskigt där men jaa skit samma. Så ska vi göra lite saker mee HIHIHIHI xDD  Men just nu sitter jag i soffan och har precis ätit frukost och kollar på tv me syrran åå hon kollar på bolibompa spom ee sååå "kul" !!  Och idag så slipper man att gå te skolan för pappa skjutsar meeej xD!!  Jag ee sååå fucking trött asså tror jag kommer somna när som helst typ FYY FAAN! Jaa men det var la inte så mycket mer men jag bloggar mer sen när jag ee me Amanda och Natta så kommer lite bilder me om dom nu vill va me på bilder!
Puss Puss!

 
 
 
 Sååå söta vi ee 
 
 

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback