Assssssså........!?!?!?!

Hej Hej ! Sorry att jag inte bloggade i går men jag orkade faan inte me det i går för har bara haft skitdagar sååå jag orkade faan inte det..! Men igår så va ja mee Frida,Lisa och Natta åå jag åå Frida solade solarium det var såå skjönt (Y) Men idag så vet jag faan om jag ska göra nått elr bara sitta hemma åå tröka?
Jag vill prata lite mee nån så ring på skype elr va faan ni vill för jag orkarinte lotsas vara glad längre jag orlar inte sätta på mej fake smilet varje jävla dag bara för att ingen ska behöva bry sej. Men ni kan fråga om jag mår bra nästa gång ni ser mej såå ska ni se att jag inte mår bra fast jag ler åå ser jätte glad ut! Ååå för er som bara tror att jag vill ha uppmärksamhet som kan dra åt helvete för ni vet inte vad jag går igenom!
Puss ;*


Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback