Min dag i Linköping!

Hej Hej! Jag har jue vart i Linköping i dag och handlat för mina presentkort och pengar och ittade rätt så mycket kläder. Men det viktigaste ee ju att dom ee skjöna och snygga. Ska la lägga upp lite bilder på dom elr nått sånt (om jag orkar). Men jag hittade 2 par jeans och fyra trjöjor och ett par trosor.Men just nu har jag vart me min älskling och pratat och lite! Det har vart värsta konstiga veckan för mej tror jag döör elr nått :'( :') Hahahah guud asså xD Och så har jag gjort illa mej i nageln som gör såå fucking ont så jag dör varje gång nått/någon kommer i mot det :((( Men aa det var jue kul att veta hehe! Ken ska la lägga upp bilder på kläderna sen för nu orkar jag inte men jaja! Puss Puss!

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback