Gott Nytt Åre Barre!

Hej Hej! Nu ee man i Motala och trökar sönder och väntar på 2013 hehe! Hoppas 2013 blir bättre än 2012 HOPPAS! Annars döör jag :'(  Btw just nu gillar jag mitt liv för en gångs skull och det ee på grunda av en person som ee faan den bästa ;*

Har ätit 3 rätters som var faan assa goda men ee så mätt så jag dör! Har sövit lite me mellan rätterna det var faan gött hehe! Så nu ee man pigg som faan men vill va i Boxholm och fira med dom bästa jue xD Men nästa år blire att fira me dom bästa i Boxholm xDDDD Längtar!! Men nu kommer jag spama me bilder fast inte mer än vanligt tror jag inte hehehmen får se. Puss Puss!
 
 
Hehe fett sööt lilla syster jag har dåe xD Och jag eee jue inte så ful jag heller ser ganska bra ut xDD

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback