Hemma Spa!

Har nyligen kommit ut från duschen, så nu har man ett hemma "spa". Så gött, har i hårinpackning i håret och så har jag ansiktsmas + att jag har smörjt in mej med nån coconut body butter som luktar förjävla gott asså! Efter ansiktsmasken så ska jag ta Neutrogena visibly clear 2 olika krämer som ränsar porerna och tar bort pormaskar och sånt. Sen efter det så ska jag typ ta ett plåster på näsan som tar bort pormaskarna på näsan och sånt. Och till sist så ska jag ta en återfuktande kräm så att min hud nt torkar ut! Men nu så ska jag skölja bort ansiktsmasken och hårinpackningen. Nu har man tat dän asikstmasken och hårinpackningen och nu så ska man bara kleta på kom andra 2 krämerna me. Så nu har man plåster på näsan och så ska man bara vänta tills man kan ta bort det sen ee jag klar (Y) Men just nu så sitter jag i min säng och chillar och dricker lite gött och lyssnar på bra gammal musik! Ska snart klä på mej tror jag och fixa mej sen dra ut sen. Btw ska nog fasen börja med veckans hiss och diss, elr???? Så nu ee jag äntligen klar med allt, men så fattas bara återfuktnings krämen. Nu känner jag mej super fräsch (Y) Men nu ska jag fixa mej så, Puss Puss!
Super Fräsch!
Plåster på min lilla nos
Hårinpackning
Coconut boddy butter
HAHA liknar lilla My jue xD

Kommentarer



↓ Ditt namn ↓

↓ Din epost ↓

↓ Din blogg ↓

↓ Din kommentar ↓

Trackback